Sklep demonstracyjny oprogramowania InteliShop.
Nie prowadzimy sprzedaży internetowej i złożone zamówienia nie będą realizowane.
Strona główna >
Książki >
Marketing > Strategia błękitnego oceanu
Strategia błękitnego oceanu
Tu byłem :|
Oddajemy w ręce czytelników pierwsze polskie wydanie światowego bestselleru! Konkurujące ze sobą firmy często przypominają armie walczące o skrawek terytorium, czyli udział w rynku. Podobne myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, ze strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, ze jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny. Lektura zdecydowanie warta polecenia.
Opinie klientów
Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.